Sennheiser Headphones eH 150

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sennheiser Headphones eH 150 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Hammaaloth 16-01-2011
Geschreven voor: Sennheiser Headphones eH 150

Ik ben erg tevreden over deze koptelefoon. Erg mooi geluid, zeker voor deze prijs. Een mooie belans tussen lage-, midden- en hoge tonen. Een erg helder geluid. Ik hoor details in mijn muziek die ik nog nooit eerder gehoord heb.

Verder word omgevingsgeluid goed gedempt. Alleen het dragen van de koptelefoon zonder muziek zorgt al voor 50% demping van omgevingsgeluid.

Mooi design en zit lekker op het hoofd.

LaurenM 28-05-2009
Geschreven voor: Sennheiser Headphones eH 150

Ik zit nu achter mijn pc met deze koptelefoon, heb hem even van mijn broertje geleend. Heb zelf een nieuwe nodig, maar dat gaat deze zeker niet worden. Als je deze koptelefoon wil gebruiken heb je echt een heftige equalizer nodig op je mp3, want dit ding heeft geen bass en ook de hoge tonen zijn niet veel soeps. Voor deze prijs kan je beter de Sony Mdr V250 aanraden. Veel beter geluid! En koop ook geen wesc hoofdetelefoon, snel draadbreuk en ze zakken af.

mathijsreviewt 19-01-2009
Geschreven voor: Sennheiser Headphones eH 150

Deze robuuste hoofdtelefoon geeft goed geluid!

Ik was op zoek naar een hoofdtelefoon die:
- over de oren valt (circumaural).
- een gesloten klankkast heeft.

Ik gebruik mijn hoofdtelefoon vooral in bed, op de fiets en in de trein. Omdat ik hem overal mee naar toe sleep is het dus handig om een compacte hoofdtelefoon te hebben, waarvan andere mensen (bijv. in de trein) geen last van hebben (gesloten klankkast). Verder vind ik het fijn als de klankkast over de oren valt zodat je langere tijd kunt luisteren zonder dat je oren pijn gaan doen.

Ik heb op het moment een paar Sony's MDR D777LP die niet helemaal voldoen. Op de fiets moet ik het geluid een tandje omhoogdoen omdat de wind veel ruis veroorzaakt. Tevens is de plastic bevestiging van/naar de oorschelp gebroken.

Vanwege de gunstige prijs/kwaliteit van de Sennheiser eH150 besloot ik om ze als extra paar aan te schaffen.

Ik ben er tot nu toe (enkele maanden gebruik) heel tevreden over: het geluid is goed, ze dragen comfortabel en ondanks het feit dat de hoofdtelefoon niet inklapbaar is, neem ik ze in mijn tas overal mee naar toe.

In de specificaties zul je zien dat de koptelefoon op het oor valt. Bij mij valt de klankkast net over mijn oorranden. Dit is fijn als je langere tijd muziek luistert want je oren gaan geen pijn doen.

Vormgeving is ruim voldoende. Ik merk dat de hoofdtelefoon in 't oog valt dus opvallen doe je zeker met deze Sennheiser.

Minpuntje is de lengte van de kabel. Waarom 3 meter kabel als je met de helft ook vooruit kunt?
Ik moet de kabel grotendeels oprollen als ik het paar op de fiets gebruik want anders komt de kabel beslist tussen de spaken terecht.

Duurzaamheid lijkt bij deze eH150 zeer goed te zijn. Vaak heeft de constructie van een hoofdtelefoon een zwakke plek. Een bepaalde plek is net niet stevig genoeg en breekt op het moment dat je probeert de hoofdtelefoon met één hand van je oren af te doen.
De Sennheiser lijkt in dit opzicht robuust ontworpen en zal niet snel stuk gaan.

Voor een goede prijs is dit een hoofdtelefoon die bij veel mensen in de smaak zal vallen!

karel8673653753 27-11-2008
Geschreven voor: Sennheiser Headphones eH 150

Prima hoofdtelefoon voor weinig geld, het zal nooit een miskoop zijn voor dit geld. Geluid is prima maar de nadruk ligt naar mijn mening teveel op de lage tonen. Pasvorm is redelijk, zit vrij goed maar oorschelp is aan de kleine kant naar mijn mening terwijl ik normale oren heb. Vormggeving is simpel maar doeltreffend. Zeker een aanrader voor mensen die een hoofdtelefoon zoeken voor een mooi prijs, het mooie is dat de hoofdtelefoon onverwoestbaar is.

hondje 04-08-2008
Geschreven voor: Sennheiser Headphones eH 150

Mooie hoofdtelefoon, Prima geluid, sluit perfect af, en zit lekker op je hoofd. Was ook niet heel erg duur.
Ik vermoed dat de duurzaamheid heel hoog is, alles zit stevig in elkaar, ook een stevige band die over je hoofd gaat.

Jelmer1993 07-12-2007
Geschreven voor: Sennheiser Headphones eH 150

Heb deze sennheiser al best lang en vind het een hele goeie koptelefoon. Vooral de bas is uitstekend en de hoge tonen zijn naar mijn mening ook prima!
Een aanrader!!

redcurry 05-10-2007
Geschreven voor: Sennheiser Headphones eH 150

Ben uitgegaan van de recenties hier op Kieskeurig. Het is inderdaad een kleine prijs voor zeer redelijke kwaliteit. Die verhouding is zeer oke.
Afmeting bevalt mij goed, hij is niet heel erg groot. Het valt me trouwens de laatste tijd op hoe vaak mensen met grotere koptelefoons rondlopen dan met de simpele oorpluggen (waar alleen maar schel geluid uit komt).
Geluidskwaliteit is voldoende echter had ik iets meer hoge tonen willen hebben. Bas is niet overdreven maar wel iets meer aanwezig.

Rik1970 16-08-2007
Geschreven voor: Sennheiser Headphones eH 150

De koptelefoon bevalt zeer goed. Zeer duidelijk geluid. Mooi gescheiden en zelfs goede bassen.

Pasvorm is goed en sluit goed af.

Kortom voor deze prijs de perfecte keuze!

tijme 28-06-2007
Geschreven voor: Sennheiser Headphones eH 150

het is een prima hoofdtelefoon! erg stevig en de muziek is gewoonweg goed! ikzelf vind het snoer iets te lang... dan zit er voor 2 meter snoer in mijn broekzak! hij is ook erg groot dus jhe ziet er niet bepaald charmant uit als je hiermee oveer straat loopt.
de muziek is in iedetrgeval geweldig! ook een best goede noise cancler

Cock 12-04-2007
Geschreven voor: Sennheiser Headphones eH 150

Prima hoofdtelefoon, zeker voor dat geld! Sluit goed om de oren, lekkere bas en prima midden en hoog.
Wil je niet al te veel uitgeven is dit een goede koop.

maartje bronkhorst 21-10-2006

Een uitstekende hoofdtelefoon in combinatie met MP3 apparatuur. Goede weergave
van zowel laag, midden als hoog. En dat alles voor een klein bedrag!